FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

3 czerwca 2017

Jeden dzień z naszego życia




Projekt P52 to szereg różnych tematów. Nie jest on obowiązkowy, ale na pewno kuszący dla każdego miłośnika fotografii. Zazwyczaj bowiem są w nim tematy dające sporo do myślenie. Wymagające od nas kreatywności, bądź też sprawdzające nasze umiejętności. Czasem też jest to po prostu sposób na uwiecznienie dnia codziennego. I tak właśnie było i w tym przypadku. Temat "Dzień z życia". Fajna sprawa. Nie wymagała ode mnie zbyt wiele. Ot w ciągu jednego dnia po prostu nie rozstawała się z aparatem na krok i starałam się uwiecznić co ciekawsze momenty z naszego dnia codziennego. I przyznam szczerze, że nawet nie przypuszczałam, że to takie trudne! Choć starałam się jak mogłam nie ma tu wszystkiego. Nie ma wspólnie przygotowanego obiadku i wieszania prania z Natalką. Nie ma wieczornego rytuału itp. Ale i tak sądzę, że sporo tego jest. Tak więc oto nasza codzienność w wersji mini ;) Więcej TUTAJ

1 komentarz:

  1. Fajnie uchwycona codzienność :) czasem sami nie wiemy jak cenne są takie chwile. A zdjęcia dziewczynek od razu nasuwają uśmiech na twarzy - zwłaszcza to z ręcznikiem :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach