FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

10 maja 2017

Wiosna?




Dziwną tą wiosnę mamy w tym roku. Nie da się sobą nacieszyć. Co już robi się ciut ładniej zaraz znów deszcze i wiatry. A nawet grad i śnieg gdzieniegdzie. I tak moja ulubiona pora roku zamienia się w coś co zupełnie nie przypomina mi cudownych, pełnych słońca dni. Nie mam kiedy nacieszyć się kwitnącymi drzewami i rozkwitającymi kwiatami. Brak mi naszych długich spacerów i całodniowych wycieczek rowerowych. Staramy się co prawda korzystać z pogody ile się da, ale niestety nie często nam się to udaje. No cóż. Miejmy nadzieję, że tak nie będzie cały czas...



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach