FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

31 maja 2017

Siostrzyczki - maj 2017




Kolejny miesiąc i kolejna sesja zdjęciowa moich córek. Cieszę się, że udaje mi się kontynuować to postanowienie, bo to naprawdę mega pamiątka dla nich. Aż żałuję, że nie zaczęłam wcześniej. No ale cóż. Lepiej późno niż wcale. Tak więc cieszy mnie każdy kolejny miesiąc wspólnych zdjęć. Każda kolejna sesja pełna ciekawych kadrów moich panienek. Dla nas to nie praca, nie obowiązek. Lecz zabawa. Ja uwielbiam robić zdjęcia. A moje dziewczyny już chyba przyzwyczaiły się do tego, że są moim ulubionym fotograficznym obiektem. Nie przedłużając zatem dalej - oto nasze kolejne miesięczne zdjęcia! Tym razem Alicja i Natalka w maju! Zapraszam TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach