FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

28 maja 2017

Pierwsza Komunia Święta Alicji


Zazwyczaj tak jest, że szewc bez butów chodzi. I chyba własnie tak jest i w moim przypadku. Gdy robiłam zdjęcia na komunii świętej u córeczki mojej koleżanki zapełniłam prawie dwie karty w aparacie. U Alicji, nie miałam zupełnie na to czasu. Na szczęście moje dziecko mam zawsze pod ręką, więc udało mi się zrobić kilka ujęć z przygotowań, kilka jakże ważnych detali związanych z Pierwszą Komunią Święta mojego Ali, no i najważniejsze - wybrałyśmy się także na małą sesję plenerową. To był moment. Szybki wypad bez większego planowania. Ale na pewno zaowocował on fajnymi kadrami i bardzo jestem z tego powodu zadowolona. Tak więc nie jest najgorzej. Ala swoją pamiątkę ma. Ale i tak jeśli tylko uda mi się - jeszcze taką sesję powtórzymy :) Wiem, że będzie super :D Dziś jednak pokażę Wam to co mam. Zapraszam TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach