FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

24 kwietnia 2017

Znów się chwalę :)




Pochwalę się, co mi tam! Skoro już skończyłam jakiś kurs, to trzeba się cieszyć! Pamiętacie moje lekcje? Tak tak... to właśnie była Akademia Fotografii Dziecięcej. Co prawda bardzo wiele z tego kursu już znałam, bo wyczytałam sobie sporo w książkach foto, ale i tak nie żałuję. Co nieco nowych wiadomości wpadło. A poza tym w Akademii poznałam całą masę wspaniałych foto mam, z którymi mogłabym gadać bez końca :) Tak więc oto jestem oficjalnie absolwentką kursu Fotografia dziecięca cz. I. Tadam! I już zaczęłam kolejny kurs. Oby tam było więcej niewiadomych ;)

2 komentarze:


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach