FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

25 kwietnia 2017

Wśród suchych traw




Za oknem prawdziwy kwiecień. Raz świeci słońce, jest ciepło i wiosennie. Raz zawieja, deszcz, a nawet grad. A mnie się już chce ciepełka. Nie jestem miłośniczką upałów, ale lubię gdy można spokojnie wybrać się na spacer. Gdy nie trzeba opatulać się w te wszystkie puchate kurtki, zakładać grubych czap i owijać się metrowym szalikiem. Moją ulubioną porą roku z całą pewnością jest wiosna. Wtedy wszystko budzi się do życia i jest tak, że aż chce się żyć. No, pod warunkiem, że to taka prawdziwa wiosna, bez tych wszystkich pogodowych anomalii. Lubię gdy moje dziewczyny mogą poszaleć na placu zabawa. Gdy bez kłopotu możemy wybrać się na spacer, czy wycieczkę rowerową. A już najbardziej na świecie lubię, gdy wypuszczamy się gdzieś w plener, bym mogła zaszaleć z aparatem. Tak jak tego pięknego letniego dnia, w którym to zrobiłam takie oto zdjęcia. Moja dzisiejsza modelka - Alicja. Zdjęcia oczywiście... archiwalne. Bo sprzed roku. Miłego oglądania :)































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach