FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

20 kwietnia 2017

Wiosny ślad




Sporo się ostatnio dzieje, kompletnie się nie wyrabiam. Tu cały stos książek do recenzji, tu zdjęcia do obrobienia, tam znów przygotowania do komunii. Nie wiem czasem w co ręce włożyć. Siadam i zastanawiam się co jest ważne, a co ważniejsze. I choć okropnie nie lubię być z niczym do tyłu, nie cierpię mieć jakiekolwiek zaległości - to jeszcze dokładam sobie zajęć. No bo jak by to mogło być, żeby człowiek miał czas na lenistwo. Leżenie do góry brzuchem to nie dla mnie. Zdążę się wyleżeć jak będę stara i niedołężna. Teraz jeszcze chce działać. Robić to co kocham i już. Tak więc ile się da spędzam czas z dziewczynami. Rysujemy, malujemy, gramy, śpiewamy, oglądamy bajki... Co się da. A gdy tylko znajdę wolną chwilkę sięgam po aparat. Uczę się (wkrótce zaczynam drugi kurs!!), czytam, ćwiczę. Robię wszystko to, czego nie robiłam do tej pory i bardzo tego żałuję. Czas wreszcie wziąć się w garść. A na dowód tego, że choć doba jest dla mnie za krótka ja i tak znajduję sobie inne zajęcia dodam, że postanowiłam dołączyć do projektu 52. Fakt, trochę późno, skoro już kilka tygodni minęło, ale co tam! Lepiej późno niż wcale. Tak więc nie zdziwcie się jak nagle zaczną się tu pojawiać jakieś posty z jednym jedynym zdjęciem. Jak działać to działać! 

Do projektu dołączyłam dwa tygodnie temu. Jednym z tematów, który zaliczyłam była Wielkanoc. ale ponieważ już po świętach - nie będę Was straszyć zdjęciem z pisankami. Pokażę Wam natomiast Ślad wiosny, czyli drugi z tematów z moim udziałem. Nie planowałam co prawda żadnej sesji z tego powodu, ale ponieważ zdjęcia wyszły fajnie - pokażę je wszystkie. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach