FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

20 kwietnia 2017

Mole książkowe


Jak dotąd nie miewałam takich jedno zdjęciowych postów tu na stronie. Ale najwyraźniej wszystko z czasem się zmienia. Nie będę na siłę pokazywać Wam innych ujęć, skoro wiem, że to jedno jedyne podoba mi się najbardziej. Wykonałam je w ramach kursu, ale z tego co widzę - nie warto omawiać tu wszystkich lekcji. Po pierwsze, nie zawsze jest co pokazywać. Po drugie - i tak nigdy nie mam na to czasu i tylko robię sobie kolejne zaległości.
Zatem nie przedłużając - oto zdjęcie pt. Mole książkowe ;) 
Kolorowych snów!

2 komentarze:


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach