FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

9 kwietnia 2017

Lekcja 7 i 8




Im więcej słońca za oknem tym bardziej nie chce mi się przesiadywać przed komputerem. Najchętniej wcale nie wracałabym do domu. Koniecznie muszę naładować akumulatorki po zimie. A poza tym ostatnio moje fotograficzne szaleństwo osiąga szczyt. Stale pstrykam jakieś nowe zdjęcia. Raz lepsze, raz gorsze, ale ćwiczę, ćwiczę i jeszcze raz ćwiczę. I marzę o tym, by moje zdjęcia były jeszcze lepsze. Wszystko przez ten kurs, który dał mi nie złego kopniaka. I przez ludzi, których na nim poznałam. Nie przypuszczałam nawet, że wokół mnie jest tak wiele mam pasjonujących się fotografią. Znamy się krótko, ale już czuję że to takie moje bratnie dusze. Stworzyłyśmy fajną, zgraną paczkę. Rozmawiamy w zasadzie cały czas. I mam nadzieję, że te znajomości utrzymają się długo. Byłoby fantastycznie.

A teraz zostawiam Was z kolejnymi fotografiami wykonanymi w ramach ćwiczeń. Taki mały misz masz. Zapraszam :)





























2 komentarze:

  1. Niby pokazana zwykła codzienność ale tak pięknie... Masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach