FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

9 marca 2017

Wśród dębów




Fajnie, że wreszcie za oknem robi się wiosennie. Będzie okazja częściej wybrać się w plener na jakieś fajne zdjęcia. Każdy nasz spacer kojarzy mi się z ciekawymi kadrami i pięknymi wspomnieniami. Dziewczyny hasają, ja szaleję z aparatem i wszyscy są szczęśliwi. Ale zdarza się też i tak, że moje panienki mają ochotę na coś bardziej zorganizowanego. Wymyślamy wtedy ciekawe sesyjki, szukamy rekwizytów (zazwyczaj to tylko ubrania, ale dobre i to) i działamy. Tak też było tego dnia, gdy powstały zdjęcia, które mam przyjemność Wam dziś zaprezentować. Pomysł na zdjęcia wyszedł od Ali, ubrania dobierałyśmy wspólnie, a plener wymyślił tatuś. A gdy już dotarliśmy na miejsce zaczęła się zabawa. O dziwo moje dziecko nie miało nic przeciwko temu by biegać boso, choć zazwyczaj przeraża ją wizja napotkania na swej drodze jakiegoś robaczka. Nie nudziła się ani odrobinkę, choć często mimo, że sama chce zdjęć, potem chce je szybko kończyć. Nie czekała aż pokażę jej co ma robić, tylko sama miała sporo własnych pomysłów.  Było wesoło i ciekawie. Czasem ja zaproponowałam pozę, innym razem Alicja. Czasem obie miałyśmy wizję i starałyśmy się ją jakoś zrealizować. Uwielbiam takie sesje. Spokojne, kreatywne i ciekawe. A efekt? Sami oceńcie. Ja jestem zadowolona :)































2 komentarze:

  1. Jak sielsko anielsko, naprawdę przypomniało mi się moej dzieciństwo. Ładne zdjęcia, czy ta dziewczynka ma oczy o różnych kolorach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak, Ala ma oczy czasem niebieskie, czasem wpadające w zieleń, ale na prawym ma brązową plamkę :)

      Usuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach