FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

12 marca 2017

Lekcja 2


Czas na kolejną odsłonę moich lekcyjnych wariacji. Tym razem zabawa ze światłem i z odbiciem. Trzeba przyznać, że to drugie zadanie było znacznie trudniejsze i zdecydowanie dużo bardziej zabawne. Moje dziewczyny szybko podjęły się współpracy zaczęło się szaleństwo. Wariacji z miseczką nie było końca. A zabawa z lusterkiem wyjątkowo przypadła do gustu mojej młodszej panience. Efekt? Kilka fajnych kadrów, które chętnie Wam tu pokażę. Ciekawe jakie wyzwanie czeka mnie następnym razem :)
















2 komentarze:

  1. Zdjęcia odbić są cudne :D Robiłam fotorelacja z dnia dziecka rok temu w jednym z przedszkoli i dzieciaki przeglądały się w lustrze po pomalowaniu twarzy - zdjęcia z tego to zdecydowanie moje ulubione :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te zdjęcia z lustrem :-)

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach