FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

26 marca 2017

Igorek i mała ciekawostka (chwalę się!)


Cierpię na brak nowych twarzy do fotografowania. Jak ja lubię, jak przed moim obiektywem pojawia się ktoś nowy. Uwielbiam robić zdjęcia moim dziewczynom, ale one chyba już mniej uwielbiają mamę z aparatem w dłoni. Niby nie skarżą się jakoś strasznie, nie protestują i nie krzyczą na mój widok. Ale z pewnością oddychają z ulgą gdy już go odkładam. No cóż, najwyraźniej to jakaś choroba. Uzależnienie? Możliwe. Ale na szczęście takie nieszkodliwe. Trochę kosztowne i pracochłonne, ale dające radość - a to chyba najważniejsze. I nie mam tu na myśli wyłącznie siebie. Ale także osoby, które te fotografie ode mnie otrzymują. Przynajmniej mam taką nadzieję ;)

A teraz Wam się czymś pochwalę. Wczoraj cały dzień spędziłam na dokształcaniu się. A dokładnie - wybrałam się do Porszewic, gdzie Archidiecezja Łódzka zorganizowała Kurs Liturgiczny. Jest to szkolenie mające na celu nauczyć fotografów i operatorów kamer jak należy wykonywać swoją pracę w różnego rodzaju obiektach sakralnych. Zawsze marzyłam o tym, by taki kurs odbyć. I jest! Spędziłam 6 godzin wśród pasjonatów fotografii, wysłuchałam wielu ciekawych rad i wskazówek od księży, uczestniczyłam w warsztatach z osobą, która od wielu wielu lat fotografuje liturgie święte. Było cudowanie i nie żałuję ani odrobinkę, że się tam wybrałam. Teraz wiem już znacznie więcej niż dotychczas. Znam zasady poruszania się po kościele czy sanktuarium, wiem jak przygotować się do takiej sesji zdjęciowej i co zrobić, by moje zachowanie nie zakłóciło całej ceremonii. Mówiąc krótko - jestem absolwentką 
Kursu liturgicznego dla fotografów i operatorów kamer. 
Otrzymałam na nim odpowiednią dawkę wiedzy i zaświadczenie jego ukończenia. Cudownie!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach