FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

10 lutego 2017

Warszawa nocą



Uwielbiam piękne albumy fotograficzne. Mam ich w domu kilka i z przyjemnością do nich wracam. Wiem, że w sieci można podglądać wielu znakomitych fotografów, że ich dzieła są rewelacyjne i naprawdę trudno oderwać wzrok od ich zdjęć. Ale i tak zawsze byłam i jestem zdania, że nie ma nic lepszego od fotografii w wersji papierowej, a nie elektronicznej. Fajnie, że teraz są takie możliwości, że można w każdej chwili podejrzeć wykonane zdjęcie, że możemy ich robić ile tylko dusza zapragnie bez zbędnych wydatków w postaci klisz itp. Że taka galeria zdjęć w formie elektronicznej na pewno zajmuje nam znacznie mniej miejsca i łatwiej takie zdjęcia przechowywać. Ale oglądanie zdjęć na papierze jest według mnie dużo bardziej przyjemne. Dlatego też poza oglądaniem takich fotografii w necie staram się także mieć gdzieś w zasięgu ręki albumy, po które z ogromną przyjemnością sięgam. Jedną z takich książek jest Warszawa nocą. Czyli zbiór prac Roberta Mordal. Fantastycznych zdjęć naszej stolicy wykonanych nocą. Warszawę znam dość dobrze. Może nie tak dobrze jak jej mieszkańcy, ale ponieważ moje miasto leży rzut kamieniem od stolicy - dość często ją odwiedzam. Widzę jak się zmienia, jak rośnie, jak pięknieje lub traci swój urok. Jednak jak dotąd nigdy nie miałam okazji podziwiać Warszawy nocą. Może jakoś tam przejazdem, ale na spacer raczej nigdy bym się nie wybrała. Dlatego też tak bardzo zachwyciły mnie te fotografie. Ukazują one to miasto z zupełnie innej strony, niż miałam okazję poznać. Ta magia bar, gra świateł. Naprawdę jest na co popatrzeć. Jestem zachwycona. Oczywiście nie brakuje tu także krótkich tekstów dotyczących sfotografowanych obiektów. Krótka historie budynków, pomników. Tu nic nie pozostaje anonimowe. Wiadomo co oglądamy i gdzie dany obiekt znajdziemy w Warszawie. A do tego jeszcze, wszystkie te opisy umieszczone są w języku polskim i angielskim :) Super prawda?? :) Tak więc książkę jak najbardziej Wam polecam. I zapraszam na zdjęcia.




















Autor: Robert Mordal
Wydawnictwo: Burda Książki

Moja ocena:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach