FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

25 lutego 2017

Siostrzyczki - luty 2017




Kolejny miesiąc za nami i kolejna miesięczna sesja zdjęciowa moich dziewczyn za nami. Fajnie, że w tym roku śniegu nie trzeba ze świecą szukać. Okropnie mnie to zawsze irytowało. Zima powinna być zimą. Fakt, nie przewidziałam wzmożonej walki ze smogiem i takie tam, ale ja już tęskniłam za takimi typowymi zimowymi dniami. Wiecie, robienie bałwana, szaleństwo na sankach. W końcu taka własnie powinna być zima. A nie tak jak dotąd, szara, brudna i nijaka. Pewnie kierowcy teraz patrzą na mnie wilkiem, a ci, którzy codziennie muszą wędrować w zaspach do autobusu najchętniej by mnie udusili. Ale tak się składa, że ja takie rzeczy znam jedynie z opowiadań, więc musicie mi to wybaczyć. Lubię zimę i już. Uwielbiam ten biały puch. Ba, ja nawet lubię jak mnie mrozek trochę poszczypie w poliki i pogoni do domu. Co tam! Wszystko da się przeżyć. A zima i tak powinna być zimą Tak więc nasze lutowe zdjęcia to kolejna porcja śniegu. Tym jednak razem dość mocno świeciło słońce, a my nie zawsze mieliśmy gdzie się przed nim ukryć, więc zdjęcia są wyjątkowo jasne. Ale jakoś tym razem wyjątkowo mi to nie przeszkadza. Tak więc życzę miłego oglądania :)






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach