FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

20 lutego 2017

Serduszkowa Alicja :)




Ostatnio tak wiele zdjęć robię w domu, że nie wiem czy wypada mi mówić o tym jak bardzo ich nie lubię. Ale tak jakoś wyszło, że nie mam jak wybrać się w plener więc korzystam z tego co mam. A mam niewiele. Sznurek, kocyk i kilka materiałów nadających się na tło. Nic nadzwyczajnego. Ale jak się to wszystko złoży do kupy i mocno postara, to nawet ciekawie wychodzi. Tym razem zatem postanowiłam zrobić kilka zdjęć Alicji. Żeby nie poczuła się gorsza, bo Natalka jakoś częściej ląduje w moim prowizorycznym studiu. A przecież mam w domu dwie cudowne modelki, więc nie ma co skupiać się tylko na jednej. Trzeba działać ile się da. Tak więc dziś zobaczycie Alicję w mocno serduszkowej sesji. Plan był nieco inny, ale i tak według mnie wyszło całkiem fajnie. Zatem zapraszam do oglądania :)













1 komentarz:

  1. Mi się bardzo podoba ta domowa, walentynkowa sesja :-)

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach