FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

5 lutego 2017

Niedzielny spacerek


Znacie mnie i wiecie, że dość często zdarza mi się na wiosnę lub latem wyciągnąć moje panienki na takie szybkie zdjęcia. Bez jakiegoś konkretnego planu. Ot, zwykły spacerek i przy okazji mini sesja w jakimś ładnym miejscu. Czasem wydaje mi się, że na trasie, którą akurat przemierzamy nie znajdziemy niczego szczególnego, a tu niespodzianka! Kolejny uroczy plener. Ten tutaj na przykład to teren szkoły. A dokładnie Liceum Ogólnokształcącego. Akurat przechodziliśmy obok, gdy zauważyłam zadbany trawniczek, śliczne drzewa i taki uroczy, ciepły klimacik. Pomyślałam, że możemy coś fajnego tu stworzyć i udało się! Na początku kilka zdjęć Alicji to tu tam, a potem jak już się rozkręciłam to nawet Natalka zdecydowała się dołączyć. Jak widać wszędzie można znaleźć plener do zdjęć. Trzeba tylko mieć oczy szeroko otwarte :)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach