FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

14 lutego 2017

LOVE



Lubicie Walentynki? Ja bardzo. Wiem, że to kolejne święto zaczerpnięte z zachodu, że po raz kolejny dajemy się zamerykanizować, że słowa "kocham cię" można powiedzieć i usłyszeć zawsze i wszędzie. Ale i tak mi się podoba, że jest takie święto, w którym ludzie swobodniej okazują swoje uczucia. Dzień, w którym wystawy sklepowe czerwienią się od serduszek, a półki uginają od słodkich walentynek. Chyba jestem romantyczką, ale zawsze mi się to podobało. I z ogromną przyjemnością z tej okazji tworzę co roku jakieś mini sesje moim dziewczynom. Co z tego, że to jeszcze nie dla nich święto. Przyjdzie czas, że i one będą zakochane. Taki walentynkowy klimacik jest fajny, więc koniecznie muszę z niego skorzystać. Dziś kolejna bardzo szybka sesja. Naprawdę błyskawiczna. Ostatnio specjalizuję się w ekspresowych zdjęciach mojej Natalki, bo niestety ten mały urwis okropnie szybko się nudzi, a ja nie chce jej zmuszać do pozwania. Tak więc zdjęcia robimy tak długo, jak tylko moja modelka ma na nie ochotę. Teraz to trwało zaledwie kilka minut. Ale i tak wyszło fajnie. Sami zobaczcie :)


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach