FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

3 lutego 2017

Igor




Pamiętacie słodkiego Elfika, którego nie dawno Wam pokazywałam? Tego dnia nie ograniczałam się wyłącznie do świątecznej sesji i powstało także trochę typowo domowych fotografii. I choć raczej staram się nie pokazywać takich zdjęć na tej stronie, tym razem zrobię wyjątek. Mając takiego małego i uroczego modela nie mogłam się powstrzymać i trochę tych zdjęć mam, zatem nie zaszkodzi jak je Wam zaprezentuję. Nie są one jakieś typowo artystyczne, nie są to zorganizowane sesje, ale są i podobają mi się, a to najważniejsze. Zresztą kto powiedział, że należy robić dzieciaczkom zdjęcia jedynie od okazji do okazji? Ja moim robię ja na okrągło. Fakt, nie chwalę się nimi na prawo i lewo, ale gdybym chciała to robić, miałabym jeszcze większe zaległości niż teraz. Więc może zostańmy przy tym jak jest teraz. Moich córek i tak naoglądacie się tutaj dosyć. A takie wyjątki będę stosować jedynie wtedy, gdy przed moim obiektywem znajdą się zupełnie inne twarze niż moich dziewczynek ;) Zatem dziś ponownie zobaczycie kilka zdjęć małego Igorka. Następne już wkrótce!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach