FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

10 stycznia 2017

Orszak Trzech Króli




W tym roku po raz drugi przez nasze miasto przeszedł Orszak Trzech Króli. Wiem, że szósty stycznia był kilka dni temu i trochę spóźniłam się z tą fotorelacją, ale tak szczerze mówiąc jakoś wcześniej nie pomyślałam żeby Wam te zdjęcia pokazywać. Nie poszłam na tą uroczystość z myślą o robieniu zdjęć. W sumie muszę przyznać, żę aparat miałam tego dnia ze sobą całkiem przypadkowo. Tego dnia z samego rana wybrałam się z dziewczynami w plener by zrobić trochę zdjęć na miesięczną sesję zdjęciową. A wracając nawet nie zajrzeliśmy do domu tylko od razu pognaliśmy do kościoła. Tak wię aparat i tak miałam przy sobie. Nie planowałam co prawda wcale go używać, ale pomyślałam, żę zrobię choć jedną fotkę Alicji na pamiątkę i... jakoś tak wyszło, że z jednego zdjęcia wyszło ich kilkadziesiąt. Nie biegałam szukając odpowiedniego kadru, nie ustawiałam się pod konkretnym kątem. Po prostu robiłam zdjęcia gdy tylko nadarzyła się okazja i to wszystko. Nic nadzwyczajnego. A ponieważ wyszła z tego całkiem fajna galeria, postanowiłam jednaką ją Wam tu pokazać. Uwielbiam fotografię reportażową. Żałuję, że tak rzadko zdarza mi się uczestniczyć w takich wydarzeniach, gdzie spokojnie mogę zaszaleć z aparatem. Zazwyczaj nawet jak już gdzieś się wybieram muszę mieć oczy dookoła głowy by pilnować moich dwóch urwisów. Ale tym razem jakoś się udało, zatem zapraszam :)





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach