FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

30 grudnia 2016

Siostrzyczki - grudzień 2016




Jest! Udało się! Wytrwałam! Dałyśmy radę! Właśnie skończyłyśmy drugi rok z wyzwaniem 12 miesięcy razem. Przez 12 miesięcy 2016 roku robiłam moim panienkom przynajmniej jedną wspólną sesją i na szczęście nie mam chyba bardzo czego się wstydzić ;) Ok, nie wszystkie wyszły po mojej myśli, nie każda jest taka, o jakiej marzyłam. Ale widzę, że z miesiąca na miesiąc są coraz lepsze i ciekawsze. A poza tym, dzięki temu mojemu małemu postanowieniu - moje dziewczyny mają naprawdę cudowną pamiątkę, a my fantastyczny kalendarz na kolejny rok. Ale tym pochwalę się już w owym roku. Dziś ostatnia tegoroczna sesja moich kochanych córek. Grudniowe zdjęcia w plenerze. Szkoda, że tego dnia nie było śniegu, że wciąż wszystko wygląda jesiennie. Ale nie szkodzi. Najważniejsze, że zdjęcia są. Nasze postanowienie udało się zrealizować. A co będzie w przyszłym roku? No cóż. Przyznam się Wam szczerze, że miałam mieszane uczucia. Ale nie odpuszczę. Tak długo jak będę w stanie, będę kontynuować ten projekt. To z pewnością nie lada wyzwanie. Nie tylko dla mnie, ale dla całej naszej rodzinki. I choć każdego roku boją się bardzo, czy nam się uda - w grudniu jestem bardzo zadowolona z efektów i wiem, że warto było. Tak więc moje pierwsze postanowienie na 2017 rok? Kontynuować projekt 12 miesięcy razem. To już trzeci raz, kiedy będziemy pracować nad tym, by moje dziewczyny miały cudowną pamiątkę. Będzie super!






















A oto nasze podsumowanie roku 2016 :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach