FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

19 grudnia 2016

Różowo mi ;)


Kaszubskie klimaty już mi się pomalutku kończą. Wierzcie mi, że jestem już zdecydowanie bliżej końca niż początku. Ale to nie oznacza, że skończą mi się także wszystkie letnie posty. Poza zdjęciami wyjazdowymi mam jeszcze kilka innych ciekawych sesji, które chętnie bym Wam tu pokazała. Mam nadzieję, że Was nie zanudzam. Ale spokojnie, jeszcze kilka tygodni i pogoda przestanie przerażać nas chłodem i szarością. Znów zrobi się weselej i zaczniemy częściej wypuszczać się w plener. I wtedy na pewno powstaną nowe zdjęcia. Bardziej na czasie. Ja już nie mogę się tego doczekać. Jeden wypad w plener, a moje pozytywne nastawienie do całego świata pozostaje mi na calutki tydzień albo i dłużej. To chyba jakaś obsesja. Chyba powinnam się leczyć. Ale udana sesja sprawia mi więcej radości niż cokolwiek innego. Chyba tylko czas spędzany z moimi dziewczynami jest w stanie to przebić. Czy jest jakiś klub anonimowych zdjęcioholików? Jeśli tak, to powinnam się nim bliżej zainteresować...

Dziś zatem jeszcze wracamy na Kaszuby. Do bardzo ciepłego i słonecznego dnia. Nawet nie pamiętam już, czy działo się wtedy coś nadzwyczajnego. Na pewno było spokojnie. Na pewno było leniwie i wesoło. Dzieciaki szalały, my się obijaliśmy ile się dało. Typowe beztroskie wakacje. Nie ma więc co komentować. Zapraszam na zdjęcia... 




























1 komentarz:


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach