FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

15 grudnia 2016

I znów nad jeziorem...




Pewnie macie już dość tych moich wakacyjnych plenerów, ale tak naprawdę zostało mi jeszcze kilka roboczych postów z tego okresu, które bardzo chciałabym tu mieć, zatem musicie się jeszcze troszkę uzbroić w cierpliwość. Ten blog jest nie tylko stroną, na której prezentuję to co potrafię, ale również miejscem na moje małe wspomnienia. Lubię czasem tu zerkać i przypominać sobie jak było fajnie, co się działo, co widzieliśmy i kiedy. Stąd też tak wiele typowo podróżniczych i rodzinnych fotografii. Ale jakby nie patrzył wszystko to wciąż związane jest ze zdjęciami. Stale kręcę się wokół tego jednego tematu, który od zawsze jest mi najbliższy. Naprawę nie mam pojęcia jak ludzie mogą nie lubić zdjęć. Ja je uwielbiam! I choć mamy ich w domu istne zatrzęsienie - wciąż dochodzą nowe i nowe. A gdyby tak nie ograniczenia czasowe i sytuacyjne - pewnie byłoby ich  jeszcze więcej ;)

Ale wracając do dzisiejszego posta - znów zabieram Was na Kaszuby. A dokładnie nad piękne jezioro. Trzeba przyznać, że to bardzo malowniczy zakątek, że wszystkie zdjęcia wykonane w tamtych stronach są śliczne i aż trudno było podjąć decyzję, by już więcej ich nie robić. Nie będę zatem przedłużać, tylko pokażę to co przygotowałam na dziś :)



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach