FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

7 grudnia 2016

Ciepło, cieplutko... wakacyjnie :)




Wracamy do wakacji, do ciepłych letnich dni i beztroski. Zazwyczaj bardzo tęsknię za tymi chwilami, ale powiem Wam szczerze, że dziś jestem od tych wspomnień dalej niż kiedykolwiek. Teraz w mojej głowie siedzą wyłącznie przygotowania do Bożego Narodzenia. W kuchni pachną pierniczki gotowe do przystrajania, w pokoju migają kolorowe światełka, a w tle poza głosem mojej trzylatki słychać jeszcze dźwięk kolęd. Kocham święta Bożego Narodzenia, dlatego też wcale, ale to wcale nie tęsknię dziś za wakacjami... Pomyślałam jednak, że zdjęcia z kolejnych ciepłych dni na Kaszubach będzie miłą odmianą po ostatniej zimowej odsłonie. I stąd dzisiejszy post. Zapraszam :)
























2 komentarze:


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach