FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

28 listopada 2016

Siostrzyczki - Listopad 2016




To już jedenasta wspólna sesja moich dziewczyn w tym roku wykonana w ramach wyzwania 12 miesięcy razem i 23 odkąd zaczęłam je prowadzić. I pomyśleć, że to miało być ot takie tam sobie postanowienie noworoczne. Dokładnie dwa lata temu projektując nasze rodzinne kalendarze ścienne stwierdziłam, że moje córki mają strasznie mało wspólnych zdjęć. Ogólnie ich fotografii nigdy mi nie brakowało. Cały czas biegam z aparatem więc nie ma się co dziwić, że uwieczniam je miliony razy w ciągu jednego miesiąca. Ale takich fajnych wspólnych zdjęć moje dziewczyny nie miały praktycznie wcale. I to mnie okropnie irytowało. Postanowiłam zatem, że już nigdy więcej do tego nie dopuszczę. I zaraz po nowym roku postanowiłam zacząć działać. Tak powstała moja mini akcja 12 miesięcy razem. Moje zobowiązanie, że przynajmniej raz w miesiącu zrobię jedno fajne zdjęcie moim kochanym córkom razem. Oczywiście jeśli takich zdjęć wyjdzie więcej niż jedno - to jeszcze lepiej! Ale zawsze dla mnie najważniejsze było to jedno jedyne. Wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju, najważniejsze zdjęcie, na które z przyjemnością będę patrzeć za rok, gdy akurat obrócę kalendarz na ten konkretny miesiąc. 

Dziś zatem zapraszam Was na listopadową sesję zdjęciową Alicji i Natalki. Myślę, że zdjęcia wyszły całkiem fajne. A Wam się podoba?






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach