FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

16 listopada 2016

Nad jeziorem...




Od kilku dni nie mogłam się zebrać, żeby pokazać Wam kolejne zdjęcia z naszego wakacyjnego wyjazdu na Kaszuby. Wiem, sporo tego, ale ja już tak mam. W ciągu kilku dni jeśli tylko pogoda dopisuje i coś się dzieje potrafię zrobić kilkaset zdjęć. Uwielbiam biegać z aparatem i pewnie tak będzie już zawsze. Już sobie wyobrażam siebie o lasce lub przy balkoniku z lustrzanką w ręku ;) Innego aparatu nie uznaję. Mam tylko nadzieję, że z czasem staną się one ciut mniejsze i ciut tańsze.

Ale wróćmy na Kaszuby. Tym razem pokażę Wam nasz kolejny spacer nad jezioro. Bardzo lubię takie klimaty, a już w szczególności ten spokój. Ciszę. Nie przeszkadzało mi nawet, że jest za zimno na kąpiele, że nie potrafię pływać i mogę zapomnieć o pływaniu łódką, kajakiem czy rowerkiem wodnym, że czasami tak dmuchało, że mało nie pourywało nam głów. To wszystko było nie ważne, wystarczył ten widok i ten spokój, który otaczał nas ze wszystkich stron. Były kaczki i łabędzie. Zabawy w piasku, spacery. Było fajnie. Jak każdego dnia w ciągu tego naszego krótkiego pobytu. Szkoda, że tak szybko się skończył, bo naprawdę bardzo mało prawdopodobne, żebyśmy jeszcze kiedyś zawitali do tego małego drewnianego domku. Na szczęście zostają nam miłe wspomnienia i cała masa zdjęć. Na część z nich zapraszam już teraz :)




























2 komentarze:

  1. Fajny pomysł z tymi kolorowymi kaloszami, zdecydowanie wyróżniają się na zdjęciach i nadają im jeszcze bardziej radosnego i wakacyjnego charakteru.

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach