FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

27 września 2016

Siostrzyczki - wrzesień 2016r.




Bardzo szybko nadeszła w tym roku jesień. Myślałam, że dłużej przyjdzie nam cieszyć się zielenią i pięknym słoneczkiem, ale niestety nie ma tak dobrze. Już spadają liście i kasztany, już czuć chłód o poranku, a dni robią się okropnie krótkie. Szkoda, choć w sumie jesień też ma swój urok. Bardzo lubię gdy jest tak kolorowo i wesoło. Gdy liście szeleszczą pod stopami, a wieczorami można zaszyć się pod cieplutkim i mięciutkim kocykiem z ulubioną książką w dłoni. W sumie każda pora roku ma swoje plusy i minusy, Ja staram się tych negatywnych stron nie dostrzegać. Trzeba iść przez życie z uśmiechem na ustach a nie skwaszoną miną :)

Dziś zatem pierwsze jesienne zdjęcia tego roku. Koniec września zatem czas na naszą comiesięczną sesję zdjęciową. To był bardzo szybki, spontaniczny wypad. Bez planów, czasu na przygotowania itp. Ot, krótki wyjazd w plener. Tym razem trafiliśmy na niewielką aleję z kasztanowcami. Idealne miejsce na jesienne foty. Koniec dnia zbliżał się nieubłaganie, więc pędziliśmy z tymi zdjęciami jak szaleni. Na szczęście dziewczyny były skore do współpracy i wszystko poszło fajnie. Nawet żałowałam, że mam tak mało czasu bo to była naprawdę bardzo fajna sesja. Gdybym jeszcze nie miała tego dnia gorączki i zapchanego nosa - byłoby wręcz idealnie. Ale to nic. I tak jestem szczęśliwa, że jakoś to poszło. Oby więcej takich sesji! Choć przyznam Wam się szczerze, że trochę obawiam się czy w przyszłym roku uda mi się ciągnąć to nasze wyzwanie. Z miesiąca na miesiąc coraz trudniej jest mi znaleźć czas na te nasze eskapady w plener. Będę się starać z całych sił, ale zobaczymy jak to wyjdzie. 

A teraz zapraszam na zdjęcia. 




























3 komentarze:

  1. Widzę, że piękna pogoda Wam się trafiła... Idealna na taką cudną siostrzaną sesję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna sesja Wam wyszła! :) Mówię Wam, bo dziewczynki też świetnie się spisały, ślicznotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia:) Rosną Ci modeleczki małe:) Super

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach