FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

11 września 2016

Piotrków Trybunalski




Takiej wycieczki jak ta jeszcze nigdy nie miałam. Naprawdę wierzcie mi, że sama jestem zaskoczona, ale chyba po raz pierwszy podczas rodzinnej wyprawy praktycznie nie używałam aparatu fotograficznego. Zawsze, podczas naszych wspólnych wypadów nie wypuszczam lustrzanki z rąk. Zazwyczaj zabieram ją ze sobą nawet na nasze krótkie i dłuższe spacery. Uwielbiam robić zdjęcia i mogłabym robić je na okrągło, jednak tego dnia było ciut inaczej. Jadąc do Piotrkowa Trybunalskiego nastawialiśmy się na... zbieranie znaczków turystycznych. Moja starsza córka oszalała na ich punkcie i marzy by mieć ich tak dużo jak to tylko możliwe. Dlatego też nasze obecne wycieczki są planowane właśnie pod ich kątem. I tak było i tym razem. W Piotrkowie aż się roi od znaczków. Jest mnóstwo miejsc, w których można zdobyć ten malutki drewniany krążek. Pojechaliśmy zatem by powiększyć kolekcję naszego starszaka. A na miejscu okazało się, że Piotrków to całkiem ciekawe miasto. Zobaczyliśmy w nim kilka naprawdę fajnych miejsc, odwiedziliśmy kilka uroczych zakątków. Myślę, że gdybyśmy mieli jeszcze trochę czasu, na pewno wypatrzylibyśmy jeszcze kilka perełek, którym warto przyjrzeć się bliżej. Tym jednak razem musieliśmy zadowolić się tylko tymi kilkoma. Ale jestem pewna, że jeszcze kiedyś do Piotrkowa wrócimy. Na 100%. Dziś zatem zdjęć niewiele. Po prostu chciałam mieć ślad tej naszej krótkiej wyprawy również tutaj. Zatem bądźcie wyrozumiali. Obiecuję, że następnym razem bardziej się postaram ;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach