FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

5 września 2016

Ostatni dzień w Zakopanem...


 
Czas pokazać Wam ostatni dzień w Zakopanem i zakończyć już ten rozdział. Jak zwykle jestem mocno do tyłu, bo przecież mamy już wrzesień, a ja wciąż wspominam wakacyjne wyjazdy. Ale z drugiej strony, lepsze takie wspomnienia niż post na ponad 100 zdjęć, którego nawet nie chciałoby się oglądać do końca. Tak więc dziś dzień ostatni, czyli pożegnanie z Martą, Kamilem, Nikodemem i Dominikiem oraz krótki wypad do Krakowa, gdzie postanowiliśmy dla odmiany zamiast  zakręcić na starówkę - zobaczyć Kopiec Kościuszki. Powiem Wam szczerze, że w Krakowie byłam już setki razy, ale tego miejsca jak dotąd nigdy nie widziałam. Nie mogliśmy zatem nie skorzystać z okazji. Tym bardziej, że sprzedają tam jeden z upragnionych przez moje dziecko znaczków turystycznych! 

Nie będę się dziś zanadto rozpisywać. Nie mam dziś natchnienia na wspominkowe wpisy ;) To był dla nas długi dzień pełen wrażeń. Nawet nie chce mi się tego wszystkiego opisywać. Powiem krótko - było fajnie, choć było mi żal, że wszystko tak szybko się skończyło. Że czas wyjeżdżać z naszego pięknego domku, pożegnać te zapierające dech w piersiach widoki i rozstać się z naszą zaprzyjaźnioną rodzinką. Na szczęście wiedziałam, że za kilka tygodni znów się spotkamy :) 

A teraz zostawiam Was ze zdjęciami. Miłego oglądania! 















1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia Niezła kompozycja Najbardziej podoba mi się to przytulanie do kamienia

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach