FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

26 lipca 2016

Sto lat!




Tym razem musicie wybaczyć mi tę odrobinę prywaty, ale...
moja mała księżniczka kończy dziś trzy latka!
Nie wykonałam z tej okazji żadnej sesji zdjęciowej. Niestety tym razem nie było na to czasu, choć wciąż mam nadzieję, że może jeszcze nadarzy się okazja by wyciągnąć tego mojego urwiska w plener. Póki co jednak muszę zadowolić się tym co mam, czyli kilkoma zdjęciami w domowych warunkach. Na szczęście w tym przypadku to nie fotografie są najważniejsze, lecz ta moja kochana malutka jubilatka.

Kochane słoneczko, życzę ci dużo, dużo dużo zdrówka, szczęścia oraz spełnienia wszystkich marzeń. Żeby uśmiech nigdy nie znikał z twojej ślicznej twarzyczki, a smutki bardzo szybko sobie uciekały. Kocham Cię Skarbie i mam nadzieję, że zawsze będziesz szczęśliwa. Ja na pewno zrobię wszystko co w mojej mocy, by tak było.
Sto lat!





2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla małej Jubilatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznotka :) Ogólnie to spodobał mi się Twój blog i chyba zostanę tutaj na dłużej :))

    http://olsheen-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach