FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

28 lipca 2016

Siostrzyczki - lipiec 2016



No w zasadzie połowa wakacji już za nami. Fajny to był czas, sporo się działo. Najlepiej jednak cały czas wspominamy nasz wypad w góry. Dawno już nie wypuszczaliśmy się w tamte rejony. Natalka była tam po raz pierwszy. Alicja miała okazję już podziwiać te górskie pejzaże, ale i tak kompletnie ich nie pamięta. Tak więc wrażeń dla nich obu była cała masa. Nic więc dziwnego, że stale wspominają ten nasz urlopik. A ja z przyjemnością pokazywać Wam będę zdjęcia z tego czasu. Jedne lepsze, inne gorsze, ale na pewno wszystkie bardzo mi bliskie. Tak więc pewnie się już domyślacie, że nawet nasza comiesięczna sesja zdjęciowa w ramach wyzwania "12 miesięcy razem" także odbyła się właśnie tam. Trochę zaplanowana, trochę z przypadku, bo na pewno nie była to taka typowa sesja, gdzie szliśmy w jakieś ładne miejsce, a ja biegałam wokół moich dziewczyn z aparatem chcąc uchwycić je jak najlepiej. Tym razem po prostu wybraliśmy się wszyscy na szlak, a ja korzystając z okazji - zrobiłam moim panienkom kilka wspólnych zdjęć. Wyszły fajnie, jestem zadowolona z efektu. Nie pozostaje mi więc nic innego jak tylko zaprosić Was do oglądania. Oto moje dziewczyny w Dolinie Strążyskiej. 



























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach