FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

12 lipca 2016

Alicja



Choć cały czas ślęczę nad zdjęciami kompletnie nie mam kiedy pokazać Wam tu czegoś nowego. Bo choć nie mam może zbyt wielkich zapasów roboczych postów, to jednak  zawsze coś tam się znajdzie, czego jeszcze nie miałam okazji opublikować. Dziś zatem sięgnę do takich staroci, czyli niewielkiej sesji, którą wykonałam mojej starszej córce zimą. Nie jestem zwolenniczką zdjęć w domowych warunkach. Nigdy też nie pociągała mnie fotografia studyjna. Najlepiej czuję się w plenerze, gdzie zawsze znajdę coś nowego i innego. Jednak wtedy skusiłam się na taką właśnie sesję. Było jeszcze za zimno na zdjęcia bez tych wszystkich grubych ubrań, a ja byłam już bardzo zmęczona zdjęciami w czapach i kurtkach. Postanowiłam więc zrobić sobie mała odmianę. Szkoda tylko, że nie posiadam żadnego profesjonalnego tła ani nic z tych rzeczy. Ale z drugiej strony - pewnie taki sprzęt zbierałby u mnie wyłącznie kurz, bo sięgałabym po niego tylko w wyjątkowych sytuacjach. A sesja na tle prześcieradła chyba też nie wygląda najgorzej? Tak więc zostawiam Was teraz ze zdjęciami. Sami oceńcie jak to wyszło :)




















1 komentarz:

  1. Jak zawsze pięknie... Jak byś nie napisała to bym nie pomyślała że to prześcieradło ;-)

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach