FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

8 czerwca 2016

W kałużach


Nie dawno pokazywałam Wam deszczowe zdjęcia moich dziewczyn. Ale jeśli mam być szczera, to nie był mój pierwszy raz, gdy chciałam tego typu sesję wykonać. W zeszłym roku na wiosnę miałam już swój debiut, choć tamten wyglądał zupełnie inaczej. Marzyłam bowiem o szaleństwie moich dziewczynek w kałużach. Miało nie być deszczu lecz miało być po deszczu. Wszędzie miało być mokro. No tak, tyle tylko, że trafiłam na zły moment. Fakt, przed naszą wyprawą kilkanaście godzin nieźle padało. Niestety przedtem była susza i wszystko w mgnieniu oka wyschło. Bardzo długo jeździliśmy po okolicy w poszukiwaniu wody na drogach i nic. I gdy już planowaliśmy wracać Alicja wypatrzyła niewielkie kałuże. To nie było to, o czym marzyłam. Nie tak to miało wyglądać. Ale obie moje dziewczyny bardzo cieszyły się na samą myśl o takim szaleństwie, więc nie miałam sumienia im tego odmawiać. Zatrzymaliśmy się więc i pozwoliliśmy im robić co dusza zapragnie. A skoro już tam byliśmy i skoro dziewczyny tak dobrze się bawiły - nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała z aparatu, który akurat miałam ze sobą. I tak powstała taka oto sesja. Może nie mokra, ale na pewno wesoła ;)










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach