FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

27 czerwca 2016

Siostrzyczki - czerwiec 2016


Czas wreszcie pokazać naszą comiesięczną sesję zdjęciowa. Tym razem czerwiec - czyli pełnia lata (nareszcie!). Tak naprawdę zdjęcia te wykonałam już jakieś trzy tygodnie temu. To był początek miesiąca, a my postanowiliśmy wybrać się na naszą pierwszą w tym roku wycieczkę rowerową. Dla Natalki to była nowość. Moje dziecko nigdy nie miało maleńkiego rowerka jakie czasem widują na spacerach. Tych z melodyjkami, mordką zwierzaka i takie tam. Jakoś nigdy mnie to nie kręciło. Zawsze czekaliśmy aż nasze dziewczyny od razu usiądą na taki poważniejszy. Prawdziwy rower. Tak było z Alicją. I teraz to samo jest z Natalką. Tak więc dla naszej młodszej córy to było ogromne przeżycie. Mała aż piszczała z radości i nie mieliśmy kłopotu z tym, że za pięć minut się nim znudzi i będzie chciała schodzić. Wręcz przeciwnie, pokonaliśmy tego dnia sporą trasę. Jeśli wierzyć aplikacji w telefonie - z jedną dużą przerwą na posiłek i zdjęcia 8,5 km! To była fajna wycieczka. Dziewczyny były zadowolone i odprężone. A co najważniejsze, znów spędziliśmy mnóstwo czasu tylko we czwóreczkę. A ja baaardzo to lubię.

Zatem nie przedłużając - zostawiam Was z cała masą fotografii. Oto moje dziewczyny w czerwcowej sesji zdjęciowej ;)
 






























A już wkrótce wraz z Martą z bloga www.marta-trzcinska.blogspot.com i jej rodzinką wybieramy się na urlopik w nasze piękne polskie góry. Mam nadzieję, że przywiozę z nich całą masę zdjęć!

1 komentarz:

  1. Przeurocze zdjęcia. Od razu wywołują uśmiech na twarzy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach