FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

1 czerwca 2016

Dzień dziecka ;)


Dziś dzień tych naszych kochanych urwisów. Nie wiem kim byłabym teraz, gdybym nie miała moich dziewczyn, ale jestem pewna, że moje życie byłoby wtedy puste i pozbawione sensu. Alicja i Natalka to moje największe skarby. To spełnienie moich najskrytszych marzeń. I jestem pewna, że większość mam i tatusiów czuje dokładnie to samo co ja. Uwielbiam patrzeć jak te moje łobuzice się śmieją, jak się razem bawią, jak widać szczęście w ich oczach, gdy sprawimy im jakąś drobną niespodziankę. Lubię spędzać z nimi czas, spacerować, bawić się, czytać książki. Kocham je tak bardzo, że aż trudno w to uwierzyć. I tak już na pewno będzie zawsze.

Z okazji ich święta życzę im by to ich beztroskie dzieciństwo trwało jak najdłużej, by ich piękne uśmiechy nigdy nie schodziły z ich buziaków, by zawsze wierzyły w swoje możliwości i nigdy nie traciły wiary w to, że mogą wszystko jeśli tylko zapragną. By ich marzenia, nawet te najskrytsze prędzej czy później się spełniały i żeby nigdy nie czuły się samotne i opuszczone. Chcę żeby były kochane i szczęśliwe. I zrobię wszystko by tak właśnie było.

Tym razem pokażę Wam trochę wiosennych zdjęć z placu zabaw. Rzadko mam przy sobie aparat, gdy wybieramy się  w miejsce, gdzie panuje istne szaleństwo, a Natalka wciąż w wielu miejscach potrzebuje mojej drobnej pomocy. Ale raz zaszalałam. Postanowiłam choć raz uwiecznić te ich wariactwa. I cieszę się, że tak się stało. Mamy teraz super pamiątkę :)























Moja ukochane łobuziaki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach