FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

23 maja 2016

Wiosenny spacer...




Jeszcze nie tak dawno było zimno. Może nie bardzo, ale jednak o spacerkach bez kurtki nie było nawet mowy. A teraz? Właśnie mam dylemat, czy założyć mojej córce krótkie leginsy do szkoły czy szorty? Ale spokojnie, nie narzekam. Cieszę się! Choć sama osobiście nie jestem wielką miłośniczką upałów, to podoba mi się, to jak moje dziewczyny cieszą się, gdy mają na sobie skąpe stroje i spędzają na dworze maksimum czasu. Jednak w te chłodniejsze dni udało mi się zrobić moim dziewczynom trochę zdjęć, które chętnie Wam tu pokażę. Dziś na przykład kilka ujęć z jednego ze spacerków. Nic wielkiego, ale było bardzo fajnie, a ja oczywiście jak zwykle miałam ze sobą aparat, który musiałam użyć. W efekcie powstała taka mini pamiątka z szeregiem przeróżnych zwariowanych minek mojej Natalki. Ku mojej rozpaczy - ona jest mistrzynią w ich strojeniu! Miłego oglądania! :)















A już wkrótce ten skromny blog kończy dwa latka! To nic w porównaniu z tym jak długo robię zdjęcia, ale i tak chętnie uczczę tą moją maleńką rocznicę ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach