FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

28 maja 2016

Świętuję ;)





Wiecie co się stało dokładnie 2 lata temu? Zdobyłam się na odwagę i powstała ta oto strona. Choć fotografią interesuję się znacznie dłużej - dopiero dwa lata temu postanowiłam założyć swój własny fotoblog. Wiem, wiem. To nic nadzwyczajnego. Są blogi, które istnieją znacznie dłużej. Ale dla mnie to takie małe święto. Radość, że od tak dawna mogę zamieszczać tu swoje zdjęcia. Jedne lepsze, inne gorsze, ale moje. I to cieszy mnie najbardziej. Czasem zerkam sobie na moje dawne wpisy, porównuję, widzę jakie robię postępy. I choćby nie wiem co się działo, nigdy nie wykasuje nawet jednego zdjęcia, które tu umieściłam. To część mnie i mojej historii. To po prostu cała ja :)

W tym roku nie zrobiłam żadnych znaczących postępów. Poza przeczytaniem kolejnych fajnych książek foto nic nadzwyczajnego chyba się nie wydarzyło. A mimo to zaliczam ten rok do bardzo udanych. Był to czas pełen wspaniałych momentów, pięknych chwil i cudownych wspomnień. Tak więc nie przedłużając - dziś świętuję. I życzę sobie kolejnych tak pięknych lat, jak te dwa, które minęły ;)



1 komentarz:

  1. Kolejnych miłych lat blogowania życzę i wielu pięknych zrobionych zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach