FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

11 kwietnia 2016

Zakochańce


Uwielbiam, gdy przez wizjer aparatu fotograficznego widzę roześmiane buziaki moich dwóch dziewczynek. Ale gdy nadarza mi się okazja zrobić zdjęcia komuś innemu - cieszę się chyba jeszcze bardziej. Nie, żeby mi moje dzieci już się znudziły. Oj, co to to nie. To chyba nigdy nie nastąpi. Kocham fotografować Alicję i Natalkę przez co nasze domowe archiwum po prostu pęka w szwach. A to co pokazuje Wam na tym blogu to jedynie niewielka część moich zasobów. Jednak robienie zdjęć innym to jakby nie patrzył znacznie większe wyzwanie. Wtedy poziom adrenaliny w mojej krwi nagle bardzo się podnosi, I ciesze się jak dziecko, co właśnie dostało ulubioną zabawkę. Oj... Jestem wtedy w swoim żywiole. Szkoda tylko, że ten mój własny mini raj zdarza mi się ostatnio tak rzadko. No, ale cóż. Mamy już wiosnę, potem nadejdzie lato... Jeszcze wszystko przede mną. Jeszcze zdążę się wyszaleć. Na pewno. Dziś natomiast pokażę Wam ponownie Emilkę i Patryka. Tym razem ta dwójka zakochańców pozowała mi w naszym naprawdę mikroskopijnym parku. Żeby zrobić w nim jakieś sensowne zdjęcia trzeba się bardzo napocić. Ale... jakoś poszło. Zresztą sami zobaczcie :)




















Żeby takie duże miasto nie miało porządnego parku... ech... :/

1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia! :) Chyba zostanę tu na dłużej!
    konieckropka-bookgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach