FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

25 kwietnia 2016

Siostrzyczki - kwiecień 2016


No i mam koniec kwietnia. Powiem Wam szczerze, że nie ma pojęcia kiedy ten czas tak szybko umyka. Gdyby nie zmiany zachodzące w przyrodzie pomyślałabym, że ktoś mi jakoś szybciej kalendarz obraca. Bo to tak dziwnie, nie dociera do mnie fakt, że już lada moment będzie lato, a potem piękna kolorowa jesień i znów wpadniemy w zakupowy szał przed Bożym Narodzeniem. No cóż, czas nie oszczędza nas ani odrobinkę. Nie podoba mi się to bardzo, ale chciał nie chciał trzeba pogodzić się z losem. Tak więc mimo iż wydawało mi się, że dosłownie kilka dni temu pokazywałam Wam naszą marcową sesję zdjęciową to już dziś będę się chwalić kwietniową. Ta zdecydowanie bardziej mi się podoba. Uwielbiam wiosnę i marzyłam już o takim kolorowym i ciepłym plenerze. Więc rozglądając się za fajnym miejscem do zdjęć szukałam po prostu oznak goszczącej u nas już na dobre wiosny. Co prawda na kwitnące jabłonie jeszcze trzeba trochę poczekać, ale przecież są też inne drzewka. No i te mlecze. Wiem, że to chwast, ale trzeba przyznać, że bardzo fotogeniczny. Już w zeszłym roku skorzystałam z okazji i zrobiłam dziewczynom zdjęcia wśród tej cudnej żółci. I w tym roku było podobnie. Taka łąka pełna mleczy wygląda niesamowicie. Trudno oprzeć się pokusie by nie zanurkować wśród tych kwiatów...
Zresztą co ja Wam tu będę pisać. Sami zobaczcie :)
































Moja Natalka to mistrzyni dziwacznych minek i nic się nie da z tym zrobić ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach