FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

4 kwietnia 2016

Letni spacerek



Im cieplej na dworze tym bardziej tęsknię za latem. Te spacery, krótkie rękawki, swoboda, długie dni... Nigdy nie byłam wielką zwolenniczką upałów, ale patrząc na moje dziewczyny wiem, że lato to dla nich najlepsza pora roku. Nie muszę martwić się o to, że mają za cienkie lub za grube kurteczki, że starsza właśnie próbuje wdrapać się na pajączka, ale spodnie ograniczają jej ruchy, lub młodsza właśnie pacnęła na pupę i zmarznie lub się zmoczy. Lato to wymarzony czas do szaleństw. A ja uwielbiam patrzeć jak te moje dziewczyny dokazują. Większość letnich zdjęć już Wam pokazywałam. Została mi ich zaledwie garstka i nie są to fotografie, z których jakoś tam specjalnie jestem dumna. Ale je lubię. Myślę, że są ciekawe i mam z nimi wiele miłych wspomnień. Dlatego je pokażę. Niech lecą. Jak już opróżnię całe archiwum postów - zacznę pokazywać Wam zdjęcia wykonane moim nowym kochanym obiektywem! Ale jestem zadowolona! Wreszcie go mam, więc zrobię wszystko by wykorzystać go na maksa :D













Pomysłów na sesję kwietniową brak. Może znów pojedziemy do lasu? ;)

2 komentarze:

  1. Tęsknię za upałami!
    Szkoda, że w Irlanii nie ma tak pięknych i słonecznych dni w lecie. ;)
    Twoje córy są przepiękne i życzę aby szybko doczekały się lata.: )

    http://byanezja.blogspot.ie/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęsknię za upałami!
    Szkoda, że w Irlanii nie ma tak pięknych i słonecznych dni w lecie. ;)
    Twoje córy są przepiękne i życzę aby szybko doczekały się lata.: )

    http://byanezja.blogspot.ie/?m=1

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach