FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

26 marca 2016

Wesołych świąt!


No i mamy Wielkanoc 2016. Nie przygotowałam z tej okazji żadnych zdjęć. Trochę z braku czasu, trochę z braku odpowiednich rekwizytów, trochę z lenistwa, bo w sumie jakby się kto uparł to pewnie by coś wymyślił, a mnie szczerze mówiąc nie bardzo się chciało. Jak ja zazdroszczę ludziom, którzy mają wystarczająco dużo miejsca w domu by rozstawić odpowiedni sprzęt i działać. Ja nie mam takiej komfortowej sytuacji więc nawet nie myślę o zakupie tła i tym podobnych rzeczy. Po co? I tak nikogo nie zaproszę na domową sesję, bo byłoby mi wstyd wciskać to wszystko gdzieś w kąt pokoju by móc działać. Nie, to nie dla mnie. Jak na razie muszę się zadowolić sesjami plenerowymi. I w sumie nawet nie narzekam, bo te lubię najbardziej na świecie :)
Tak więc wielkanocnej sesji dziś nie będzie. Za to pokażę Wam kilka zdjęć bardzo pysznego mazurka, którego miałam okazję zrobić w  zeszłym roku. Mówię Wam... niebo w gębie! Zresztą wystarczy zerknąć na zdjęcia. Wygląda tak apetycznie, że aż ślinka cieknie... :)






Przepis znajdziecie >>TU<<

I oczywiście przy okazji życzę Wam moi drodzy podglądacze
zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych
spędzonych w rodzinnym gronie,
smacznego jajeczka oraz wesołego Śmigusa Dyngusa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach