FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

7 marca 2016

Łazienki Królewskie




Byliście ze mną na Starym Mieście w Warszawie to teraz zabiorę Was do Łazienek Królewskich. Bo tak jakoś się złożyło, że odwiedziliśmy całą rodzinką naszą stolicę tydzień po tygodniu. W zasadzie żaden z tych wypadów nie był planowany, ale bardzo fajnie się złożyło. A ponieważ ja bardzo rzadko rozstaje się z aparatem, to była okazja znów zaszaleć. Pogoda była marna, a ludzi o dziwo cała masa. Poza tym z czasem staliśmy nie za ciekawie, więc nawet nie obeszliśmy tym razem całego parku. Zaliczyliśmy Pałac na wodzie, poganialiśmy trochę za wiewiórkami i wróciliśmy do domu. Ale i tak było super. No i pamiątka być musi, więc zapraszam do oglądania :)
































Ostatnio za to naszło mnie na zdjęcia w takim naszym prowizorycznym, domowym studiu. Nie mam profesjonalnego tła ani odpowiedniego oświetlenia. Korzystam jedynie z tego co mam pod ręką, a za lampę służy mi w miarę duże okno. Ale nie narzekam. Jak na moje możliwości, to chyba nie jest tak źle. Efekty wkrótce Wam pokażę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach