FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

21 marca 2016

Wakacje nad morzem 2015


Ledwo robi się troszkę cieplej, a ja już myślę o wakacjach. I jak co roku mam wielkie plany i mnóstwo pomysłów, z których pewnie nawet połowy nie uda mi się zrealizować. Ale na pewno będę próbować. W końcu lato jest takie krótkie. Trzeba korzystać ze słoneczka i cudnej pogody. Trzeba naładować akumulatorki na kolejną zimę. Bo choć ostatnio wcale one nie są takie srogie to i tak są smutne i pozbawione barw. Wierzcie mi, że milin razy wolałabym mróz szczypiący w uszy i biały puch dookoła niż takie - nie wiadomo co. Nie znoszę takiej niby zimy.Ale nie o niej miałam pisać, lecz o lecie i cudownym słoneczku. I przede wszystkim o wakacjach, które zbliżają się do nas wielkimi krokami. A ja już zacieram ręce, bo marzę by przyszły do nas tak szybko jak to tylko możliwe. Tego roku bowiem wybieramy się na krótki urlopik w góry. Ostatnio co roku ze względu na dziewczyny jeździliśmy nad morze i tym razem chcemy sobie trochę odmienić. Stęskniłam się już bardzo za tym klimatem i tymi widokami. Uwielbiam góry. Morze jest piękne, mogłabym godzinami słuchać szumu fal i patrzeć na spienione fale, ale to jednak nie to co lubię najbardziej. Moim ulubionym zajęciem jest wspinaczka na szczyty. Kocham wdrapywać się na góry, pokonywać własne słabości by potem z radością patrzeć na te cudowne, zapierające dech w piersiach krajobrazy. Oj, jak ja bym już chciała tam być! Wiem, że z trzyletnim brzdącem nie mam nawet co marzyć o jakiś wielkich wyczynach. Ale to nie ważne. Wystarczy nawet jakiś nieduży pagórek bym mogła napawać się tą atmosferą, tym klimatem. Oj... nakręciłam się jeszcze bardziej!
Zatem wróćmy na ziemię. Do wakacji jeszcze dobre 3 miesiące, nie ma co się napalać. Minie szybciej niż by się wydawało :) A dziś pokażę Wam naszą kolejną, wspaniałą fotoksiążkę od empikfoto.pl, w której znajdują się nasze wspomnienia z poprzednich wakacji. Zapraszam!





















Poza wypadem w góry mam jeszcze kilka innych planów w tym roku. Trzymajcie kciuki, żeby się udało :)

1 komentarz:

  1. Ja też tak mam. Już w marcu marzę o wakacyjnych wyjazdach. Ja kocham polskie morze, góry i jeziora, polskie miasta. Kocham zwiedzać nasz piękny kraj. A ten pomysł na fotoksiążkę z wakacji jest bardzo fajny. Przepiękne zdjęcia.
    Pozdrawiam, Ania

    www.piosenkajestdobranawszystko87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach