FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

5 marca 2016

Stare Miasto w Warszawie




Dziś zabieram Was do Warszawy. Na Stare Miasto. Co prawda zdjęcia, które tu zamieściłam wcale nie należą do jakiejś sesji fotograficznej, nie są to typowo pozowane fotografie. Ale podobają mi się i postanowiłam je także tu zachować. To była taka nasza krótka wycieczka. Nic nadzwyczajnego. Szybki spacer po starówce. Nie mieliśmy zbyt wiele czasu, więc nie mogłam zaszaleć. Zresztą nawet nie próbowałam. Po prostu cieszyłam się chwilą spędzoną z moja rodzinką. Chodziliśmy, żartowaliśmy, podziwialiśmy widoki. A te zdjęcia to tylko dodatek. Pamiątka po mile spędzonym popołudniu. Więc jeśli jesteście ciekawi jak było, zapraszam :)


























Coraz bardziej nie mogę doczekać się wiosny i dłuższych dni. Mam straszną ochotę na więcej takich wypadów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach