FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

29 marca 2016

Siostrzyczki - Marzec 2016


Gdy jest pochmurno i szaro - narzekam. No bo jakie zdjęcia można zrobić w taką pogodę? Z pewnością wszystkie będą brzydkie i przygnębiające. Na nie będzie ani jednego cudnego obłoczka tylko szara brudna plama. A wszystko dookoła straci swój cudowny kolor. Wiem, że wiele można poprawić w programach graficznych. Można pokombinować, dodać zdjęciom ciepła i koloru. Ale na pewno podczas pracy nie zapomnimy o tej przygnębiającej atmosferze, której po prostu nie znoszę. Czekamy zatem na słońce, które naładuje nam akumulatorki i sprawi, że w podskokach pobiegniemy na kolejną sesję. Ale ostre słońce również nie jest sprzymierzeńcem fotografa. Nie trudno wtedy o pomarszczone twarze, brzydkie cienie i zamknięte oczy. No, ale powiedzcie mi, jak z takiej okazji nie skorzystać. Gdy dotąd było tak strasznie smutno i brzydko, pierwsze promienie słońca sprawiają, że aż chce się działać! Zazwyczaj wtedy udajemy się do lasu. Drzewa przysłaniają nam nadmiar światła i wszystko idzie całkiem fajnie. Ale ponieważ ostatnio na okrągło jeździmy do lasu - postanowiłam zrobić dziewczynom małą odmianę. I tak wyruszyliśmy do niewielkiego miasteczka niedaleko nas nad stawy. Cudownie migoczące słońce w wodzie, kaczuszki, budząca się do życia przyroda. Była wspaniale. Fakt, słońce świeciło bardzo mocno i musiałam nie źle się nakombinować, by coś mi z tych zdjęć wyszło, ale nie narzekam. Znacznie trudniej było mi pokonać szalejące i nie współpracujące ze mną ani odrobinkę dzieci. Oj, ta sesja była dla mnie niezłą próbą. Nawet miałam ochotę rzucić to wszystko w kąt i zapomnieć. Dość sesji, dość prób i uganiania się z aparatem za zwariowanymi łobuziakami! Ale to oczywiście tylko gadanie. Kocham robić zdjęcia i chyba nie potrafiłabym ot tak tego rzucić. Zatem zapraszam Was na najtrudniejszą jak dotąd w moim życiu sesję zdjęciową. Oto marzec w moim obiektywie. Zapraszam :)





















Chciałabym, żeby kwiecień był już na tyle ciepły, żebym mogła wreszcie ściągnąć z dziewczyn te grubaśne kurtki i czapy. Zdecydowanie potrzebuje odmiany, a Wy?


1 komentarz:

  1. Narazie pogoda mieszana więc trzeba korzystać z chwil gdy wyjdzie słoneczko... Zdjęcia jak zawsze urocze...
    Teraz czekam na prawdziwie wiosenną sesję bez czap ;-)

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach