FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

10 marca 2016

Natalka :)




Ostatnio cierpię na chroniczny brak okazji do robienia zdjęć. Okres jesienno zimowy jest dla mnie stanowczo za długi. Ja bym chciała już wiosnę i długie ciekawe spacery. Marzę o lżejszych ubraniach i fajnych plenerach. O magii barw, słoneczku i wesołej zabawie. Oj, powiem Wam, że latem na pewno znów się wyżyje. Już nie mogę się doczekać! A ponieważ to uzależnienie do zdjęć jest u mnie bardzo silnie zakorzenione - musiałam coś wymyślić. I tak znów postanowiłam stworzyć sobie małe, domowe studio. Już bez jakiejś konkretnej okazji Ot tak, dla przyjemności. A ponieważ moja mała modeleczka była bardzo chętna do tego typu zabawy - mogłam zaszaleć. I tak właśnie powstała taka mini sesja zdjęciowa. Nic nadzwyczajnego, bo bez profesjonalnego oświetlenia i tła nie można oczekiwać jakiś mega efektów. Ale i tak zabawa była super. Natalka świetnie czuła się w roli mojej modelki, ja szczęśliwa jak nigdy mogłam wreszcie robić to co kocham. Tak więc... pewnie się domyślacie, że na tej jednej domowej sesji nie poprzestałyśmy. W krótkim czasie powstało ich jeszcze kilka, ale tamte pokażę Wam innym razem. Teraz zobaczcie Natalkę z misiem. Zapraszam :)





















 Takie cudne opaski jak na głowie mojej Natalki znajdziecie na stronie Rekwizyty do Sesji - Maski, Opaski.
A te cudne kule to oczywiście  Cotton Ball Lights.


3 komentarze:

  1. Ależ Ona jest podobna do Alicji :-D
    A zdjęcia urocze... I brak jakiegoś tam oświetlenia wcale nie jest widoczny. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziutka kluseczka kochana:)Monika Flok

    OdpowiedzUsuń


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach