FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

16 marca 2016

Leśne ścieżki




Wiem, że jestem monotematyczna jeśli chodzi o plenery, ale co ja mogę na to poradzić, że uwielbiam lasy? Tam zawsze jest ładnie, a zdjęcia zawsze wychodzą fajnie. Tam dzieciaczki nigdy się nie nudzą, nie muszę się martwić, że za chwilkę wbiegną pod samochód lub wdepną w psią minę. Tam zawsze panuje ta cudowna, wszechogarniająca cisza. Wreszcie słychać śpiew ptaków, czego w miastach niestety człowiekowi zawsze mało. Tak więc powiem krótko - uwielbiam las i jeśli tylko znów nadarzy się taka okazja to z przyjemnością tu wrócę. Wiem, że w ten sposób wszystkie moje zdjęcia wyglądają podobnie, ale cóż. Coś za coś. Zatem zapraszam na kolejne leśne fotografie :) Miłego oglądania!























Za oknem coraz piękniej... Oj, ja już chcę wiosnę!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach