FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

7 lutego 2016

Zima




Wiecie jak powinna wyglądać zima? Na pewno nie tak jak jest teraz za oknem. Wierzyć się nie chce, ale na początku lutego mamy iście wiosenną aurę. Aż dziwnie to wszystko wygląda. Najchętniej wskoczyłabym teraz w pantofle i wygodną cienką kurtkę. Choć z drugiej strony jeszcze nie zdążyliśmy nacieszyć się tym białym puchem, a on ot tak nas już opuścił. Myślicie, że jeszcze wróci? 
A ja zaplanowałam sobie typowo zimowe zdjęcia w lutym. Już widziałam ten biały puch dookoła, to szaleństwo, bałwana i takie tam. Teraz muszę zmienić te swoje plany. Nie wiem jeszcze na jakie, nie wiem jak pokazać miesiąc luty, gdy za oknem widoki jak w połowie kwietnia. Może warto byłoby wybrać się gdzieś na południe? Skorzystać z okazji i pognać gdzieś w góry. Ale byłoby super! Ale niestety na to liczyć nie mogę. Więc pozostaje mi tylko działać z tym co mam na miejscu. Tylko co mi z tego wyjdzie... :/
No to ja teraz będę sobie siedzieć i myśleć, a Was zostawiam z zimowymi fotografiami. Jeszcze w styczniu udało mi się skorzystać z okazji i pstryknęłam dziewczynom kilka fajnych zdjęć podczas krótkiej wycieczki do lasu. Zresztą, zobaczcie sami :)






































Ale na moim blogu zawsze wszystko jest na odwrót. Gdy za oknem było zimno i brzydko ja wracałam do ciepłych letnich dni. A teraz gdy robi się cieplej, ja Wam pokazuję zimowe zdjęcia. Przekora ze mnie, co? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach