FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

28 lutego 2016

Siostrzyczki - luty 2016




No i mamy koniec lutego. Ten czas po prostu pędzi jak oszalały! Mam wrażenie, że dopiero co pokazywałam Wam styczniową sesję dziewczyn, a tu już pora na kolejną. Tym jednak razem nie mogę pochwalić się zbyt wielką kreatywnością. Szykowałam się bowiem na śnieg i mróz, a tymczasem pogoda spłatała mi niezłego figla. Temperatura na plusie, a w powietrzu czuć wiosnę jak nic! Co zatem zrobiłam? No jasne! Znów zabrałam moją ekipę do lasu! Niektórym może się to wydać nudne, ale ja naprawdę uwielbiam takie plenery. Lubię drzewa i te wąskie leśne drogi. A najbardziej ubolewam nad tym, że na fotografii nie można umieścić zapachu. A ja go tak lubię! Szczególnie, gdy jest po deszczu i ziemia wszędzie jest wilgotna. Ech... tego nie da się opisać. Ale niestety pokazać też się nie da, więc będziecie musieli zadowolić się jedynie widokiem miejsca, które tak mnie zachwyca. Tak więc oto moje dziewczyny w lesie. Po raz n-ty i z pewnością nie ostatni ;) Zapraszam!





























Marzec wyobrażam sobie w cieńszych ubraniach i nieco innym plenerze. Myślicie, ze znów czeka mnie niespodzianka i... spadnie śnieg?? ;)

2 komentarze:


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach