FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

23 lutego 2016

Emi i Patryk




90% zdjęć, które tu oglądacie to fotografie moich córek. Ale takie zdjęcia robi się najłatwiej. Nie muszę umawiać się na termin, konsultować miejsca ani rodzaju sesji. No i modelki mam zawsze pod ręką, więc działam gdy tylko mam okazję. I choć uwielbiam uwieczniać na zdjęciach te moje dwie łobuzice - z przyjemnością korzystam również z okazji by cyknąć jakąś sesję również innym. Szkoda tylko, że tak rzadko mam na to okazję. Może gdybym bardziej się starała, ogłaszała tu i ówdzie, reklamowała. Może wtedy coś zaczęłoby się dziać. Ale jak na razie jestem głownie mamuśką. A fotografia to tylko moja wielka pasja. I marzenie, by kiedyś móc zając się tym ciut poważniej. 
Dziś więc pokażę Wam zdjęcia bez Alicji i Natalki. Tym razem miałam okazję zrobić trochę fajnych fotek Emilce i Patrykowi. To tak naprawdę była taka dość spontaniczna sesja walentynkowa. W miejskim plenerze, bo nie było już czasu wymyślać niczego nadzwyczajnego. I jak wyszło? Zobaczcie sami :)










To nie wszystkie zdjęcia tej wesołej pary. Zrobiłam im jeszcze kilka w parku. Ale pokażę je innym razem ;)

1 komentarz:


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach