FB INSTAGRAM WIX TWITTER g+ Anna Radziach Fotografia yt yt

29 stycznia 2016

Siostrzyczki - styczeń 2016


Nowy rok z comiesięcznymi zdjęciami moich dziewczyn czas zacząć. Bardzo spodobał mi się ten pomysł i co najważniejsze, jestem bardzo zadowolona z efektu naszej zeszłorocznej pracy. Dlatego nie mogłam się oprzeć pokusie, żeby nie spróbować raz jeszcze. To chyba najlepsze postanowienie noworoczne w moim życiu. W styczniu postanowiłam więc wykorzystać śnieg. U nas nigdy nie wiadomo, kiedy nam ten biały puch zniknie, więc gdy tylko się pojawił - pognaliśmy w plener. I powiem Wam, że to była bardzo dobra decyzja. Było jeszcze całkiem ciepło, a mimo wszystko na zdjęciu widać cudowny zimowy klimat. Teraz już bym takich zdjęć nie zrobiła, bo wszędzie dookoła zrobiła się "chlapa". Zima jest cudna, ale gdy śnieg zaczyna topnieć - jest koszmarnie! To chyba najbrzydszy moment w całym roku. Nawet jesienna plucha nie przeszkadza mi tak bardzo jak te topniejące śniegi. No cóż - jakoś to musimy ścierpieć... Najważniejsze jednak, że zimowe zdjęcia zaliczyłam. Miłego oglądania!






























Ok, czas zaplanować luty...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zarówno treść jak i fotografie zamieszczone na tym blogu są wyłącznie moją własnością.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie.

Anna Radziach